پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

نمونه مجله پیک نوروزی

نمونه مجله پیک نوروزی
شناسه محصول 1909

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

نمونه مجله پیک نوروزی

فرمت: ورد ( word )

حجم: 3 مگابایت


سخن سردبیر

با عرض سلام و آرزوی توفیق خدمت دوستان عزیز سخن آغاز می‌کنم.

در تهیه محتوی و مطالب مجله چند هدف عمده مد نظر است یکی آشنایی دانش آموزان با پیدایش نوروز و ایران گردی و رسوم کشورهای مختلف درباره نوروز ، آشنایی مختصر شهرستان تربت حیدریه ، مطالب نغز و ادبی ، زندگینامه بازیگران و دیگری آشنایی دانش آموزان با سرگذشت زندگی معلمان عزیزمان و …

البته بنا بر این است که در آینده به معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان کشور پرداخته شود.

در ادامه مطالبی کوتاه و خواندنی از شاخه‌های مختلف علوم آورده‌ایم. در بخش بعدی مقالاتی علمی و اخلاقی بسته به نیاز دانش آموزان و سازگار با مباحث درسی آنها ارائه شده است.

دانی چرا بگفتند این وقت طلایی؟

میلاد سبزه میمون فصل بنفشه تبریک

میثاق بلبل و گل فجر شکوفه تبریک

شد آرزوی هر کس حالش شود مبدل

بر بهترین احوال بر حسن شیوه تبریک

اندر  رگ گیاهان خون دوباربه جوشید

بیدار شد طبیعت این شکل تازه تبریک

وقتی به جویباران شد شکل تازه پیدا

برخیز چون طبیعت سعی دوباره تبریک

اطراف خود نگه کن هر چیز در تکاپوست

بر آن که با طبیعت هنگام گشته تبریک

دانی چرا بگفتند این وقت را طلایی

حساس گشته فرصت بر آن که گفته تبریک

در قبل چون طلا بود لیکن به سال جاری

از این که از طلا هم پیشی گرفته تبریک

 

0/5 ‫(0 نظر)

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی