پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله خدمات الکترونیک

مقاله خدمات الکترونیک
شناسه محصول 29406

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله خدمات الکترونیک

فرمت: ورد ( word )

حجم: 1 مگابایت


مقدمه:

 هجوم سیل عظیم اطلاعات از طریق فناوری اطلاعات یکی از مهمترین جنبه های فناوری که امروزه در تمام ابعاد زندگی بشر نفوذ کرده است، لزوم کسب مهارت های لازم برای ارائه و یا استفاده از خدمات الکترونیک را تشدید می کند.

از یک طرف ، نسلی که امروزه توسط فناوری های مختلف ارتباطی و اطلاعاتی در عصر دیجیتال مورد هجوم قرار گرفته اند و زندگی آنها به اتصال مداوم به شبکه و زندگی برخط وابسته است نیازمند مجهز شدن به فنونی هستند که بتوانند از پس چالشهای این عصر برآیند و در سیل انبوه اطلاعات سردرگم نشوند و در پاسخگویی دقیق، صحیح و متناسب با سرعت جریان اطلاعات در این عصر به شکلی کارآمد ظاهر شوند. و از طرف دیگر، وقتی ارائه خدمات از شکل سنتی به الکترونیکی تغییر یافته، جامعه استفاده کننده  نیز فرهنگ لغت معنایی خود را از خواندن و سواد به تفسیر و درک اطلاعات ، منبع اطلاعاتی و حتی مخاطب اطلاعات تغییر داد.

در نتیجه به تلاش های متمری نیاز است تا بتوان مهارت ها و اهداف آموزشی و پژوهشی را متناسب با توان و نیاز نسل نوظهور متحول ساخت و تعریف مناسبی از سواد مورد نیاز برای آنها ارائه کرد.

          با هدف برطرف کردن چنین نیازی، مفاهیم متنوعی از سواد اطلاعاتی در حوزه منابع الکترونیک مانند سواد رایانه ای، سواد اطلاعات الکترونیکی، سواد الکترونیک، سواد فناوری، سواد فناوری اطلاعات، سواد شبکه، سواد اینترنتی، فراسواد، سواد اطلاعات دیجیتالی و سواد چند وجهی مطرح شده اند که همگی نیاز به “سواد دیجیتالی” را هدف گرفته اند و بر مبنای دانش، ادراک و نگرش فرد شکل می گیرند.

تفکر انتقادی ، آمیزه ای از دانش، نگرش و عملکرد هر فرد است که توانایی در مهارت های استنباط، شناسایی مفروضات، استنتاج، تحلیل و ارزشیابی استدلال های به شکلی غیرقابل تفکیک، با مفهوم سواد دیجیتالی که ضرورت فرهنگی و آموزشی مهمی در راستای اهداف تعلیم و تربیت نسل نوظهور دیجیتال است درآمیخته است. به این ترتیب مطالعه چنین پیش نیاز مهمی در جریان بررسی مفهوم سواد دیجیتالی و خدمات الکترونیک، به شناخت عمیق تر هر دو مفهوم و آموزش آنها به شکلی که یکدیگر را تفویت کنند، تقویت خواهند کرد..

هدف از این جزوه، ابتدا، ارائه برخی تعاریف که دانستن آنها برای فردی که قصد ارائه خدمات بصورت الکترونیک و یا حتی استفاده  از آن را دارد و سپس انتقال مهارت های لازم جهت دسترسی سریع ، دقیق و آسان به خدمات  مورد نیاز در فضای الکترونیک می باشد.

0/5 ‫(0 نظر)
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره مقاله خدمات الکترونیک را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

+دو=6

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی