پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله رایانش ابری

مقاله رایانش ابری
شناسه محصول 6400

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله رایانش ابری- رایانش ابری-مقاله رایانش ابری ppt

فرمت: ورد ( word)

حجم: 30 کیلوبایت


چكيده

 SLAیک توافق نامه سطح سرویس میان دو یا چند شخصیت حقوقی یا حقیقی، به صورت رسمی (و به ندرت شفاهی) تنظیم می شود که در آن یکسو مشتری و مابقی، ارایه‌دهندگان خدمت موضوع قرارداد هستند. در حقیقت آنچه به عنوان تعهدات ارایه‌دهنده سرویس از بعد کیفیت، زمان های برقراری خدمات، سطح پایداری، درجه اطمینان سرویس، زمان های مجاز وقفه در ارایه خدمت و سایر نکات مرتبط در متن قرارداد یا توافق نامه ای درج می شود، سندی را تشکیل می دهد که به اصطلاح توافق نامه سطح خدمات خوانده می شود.

ما در اينجا به روش هايي اگاه اشاره ميكنيم تا بتوان بوسيله ي اين روش ها  بر

بر تخلفات SLA نظارت كرد

روشهايي وجود دارد كه هر سازمان بتواند ويژگي هاي شبكه ي مورد نياز خود را بر حسب نياز خريداري كند اين عمل باعث كاهش زياد در هزينه ها ميشود و ديگر نيازي نيست تمامي اپليكشن ها و سخت افزار هاي مورد نياز سازمان تماما تهيه شوند.

 سازمان ميتواند ويژگي هاي مورد نياز خود را بصورت ابري اجاره كند تمام توافقات بين سرويس دهنده و سرويس گيرنده در قالب SLA است

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی