پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم خودارزیابی و سرآمدی سازمانی

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم خودارزیابی و سرآمدی سازمانی
شناسه محصول 5575

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم خودارزیابی و سرآمدی سازمانی- آشنایی با مفاهیم خودارزیابی و سرآمدی سازمانی-پاورپوینت آشنایی با مفاهیم خودارزیابی و سرآمدی سازمانیppt

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 1 مگابایت


  • مزایای پایبندی و استفاده مستمر از مدل ” تعالی سازمانی“

  • ابعاد مدل

  • خود ارزیابی و روشهای مرسوم

  • مفاهیم کلیدی سرآمدی

  • ساختارمدل

  • مکانیزم اندازه گیری

  • برخورداري اين مدل از ديدگاه سيستماتيك و فراگير

  • مديريت مبتني بر فرآيندهاي سازمان

  • توجه ويژه به نتايج كسب شده توسط سازمان

  • ارزيابي مبتني بر واقعيات

  • مشاركت گسترده كاركنان

  • شناسايي نقاط قوت و زمينه هاي قابل بهبود

  • تبادل تجربيات درون و برون سازماني با بكارگيري ابزار بهينه كاوي

    ( Benchmarking )

  • استفاده از رويكرد خودارزيابي به منظور تعالي سازمان

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی