پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت اخلاق حرفه ای (اخلاق ارتباط با بیمار)

پاورپوینت اخلاق حرفه ای (اخلاق ارتباط با بیمار)
شناسه محصول 8002

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت اخلاق حرفه ای (اخلاق ارتباط با بیمار)-اخلاق حرفه ای (اخلاق ارتباط با بیمار)-پاورپوینت اخلاق حرفه ای (اخلاق ارتباط با بیمار) ppt

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 234 کیلوبایت


اخلاق پرستاري جزيي از مسئوليت پذيري و تعهد ما به بشريت است. از آنجا كه نوع روابط ما با افراد،بخصوص بيماران مي بايد مطابق با دستورات الهي باشد ،پس بر مبناي اعتقادات اسلامي خويش، افراد بيمار را بايد برادران و خواهران ديني خويش بدانيم.

بدين ترتيب مشاهده مي شود كه پرستاري جلوه گاه صداقت ،انسان دوستي ،فداكاري ،ايثار و از خودگذشتگي، تعهد و تدين است. بستر تداوم تقوا نمودار وفاداري به سوگند ها است.ميدان علم و عمل و بروز فضايل اخلاقي و انساني  است . پرستاري نگهباني از زندگي انسان ،تجليگاه قدرت خداوند در نجات جان آدمي است.

احترام به انسانيت انسان به عنوان اشرف مخلوقات و بالاخره ميدان امتحان الهي براي پرستار است. بديهي است كه تنها چنين پايه هاي فكري و اعتقادي است كه مي تواند پرستار و اخلاق پرستاري را شكل و معني دهد .

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی