پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت رسیدگی به اطلاعات مالی آتی

پاورپوینت رسیدگی به اطلاعات مالی آتی
شناسه محصول 8378

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت رسیدگی به اطلاعات مالی آتی-رسیدگی به اطلاعات مالی آتی-پاورپوینت رسیدگی به اطلاعات مالی آتی ppt

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 451 کیلوبایت


  • اطلاعات مالی آتی، به رویدادها و اقداماتی مربوط می‌شود که هنوز واقع نشده و

   ممکن است واقع نشود.

  • بخش 340 استانداردهای حسابرسی ، استانداردها و راهنماییهای لازم را در باره

   نحوه رسیدگی و گزارش نسبت به این قبیل اطلاعات ارائه می کند.

  • گزارش حسابرس در کار رسیدگی به اطلاعات مالی آتی ، بیانگر اطمینان سلبی

  در این  باره است که آیا مفروضات ،  مبنای معقولی را برای اطلاعات مالی آتی

  فراهم می کند و نیز اظهار نظر نسبت به آن که آیا اطلاعات مالی آتی ، بر اساس

  مفروضات مذکور به درستی تهیه، و طبق استانداردهای حسابداری ارائه شده است.

  • این گزارش همچنین هشداری در ارتباط با قابلیت دستیابی به نتایج است.

  • راهنماییهای این بخش برای ارائه اطلاعات مالی پیش بینی شده و اطلاعات مالی

   فرضی کاربرد دارد، اما برای رسیدگی به اطلاعات توصیفی، مانند مواردی که در

   مباحث و تحلیلهای مدیریت در گزارش سالانه واحد مورد رسیدگی ارائه می‌شود،

  کاربرد ندارد.

  • اطلاعات مالی ممکن است شامل مجموعه صورتهای مالی، و یا یک یا چند عنصر

  صورتهای مالی باشد.

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی