پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت نتایج بکارگیری مدل مرجع COBIT در عارضه‌یابی فرآیندهای مدیریت IT

پاورپوینت نتایج بکارگیری مدل مرجع  COBIT در عارضه‌یابی فرآیندهای مدیریت IT
شناسه محصول 5744

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت نتایج بکارگیری مدل مرجع COBIT در عارضه‌یابی فرآیندهای مدیریت IT- نتایج بکارگیری مدل مرجع COBIT در عارضه‌یابی فرآیندهای مدیریت IT

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 655 کیلوبایت


  • حاكميت فناوري اطلاعات بر عهده مديران اجرايي سازمان بوده، شامل مديريت، ساختاردهي به سازمان و فرآيندهايي براي اطمينان از حركت فناوري اطلاعات در راستاي استراتژيها و اهداف سازمان است (COBIT, Ver 4.1).

  • حاكميت مؤثر فناوري اطلاعات سازمان را در دستيابي به سه هدف حياتي، يعني انطباق با قوانين و مقررات، برتري عملياتي و مديريت بهينه ريسكها، قادر ميسازد (Robinson, N.).

  • شركت ملي حفاري ايران يكي از سازمانهاي زيرمجموعه وزارت نفت است كه با هدف افزايش توان رقابتي خود و ورود به بازارهاي جهاني، تصميم به برنامهريزي استراتژيك در حوزههاي مختلف كسب و كار اصلي و پشتيباني خود گرفته و يكي از اين حوزهها، حوزه فناوري اطلاعات است.

  • با اين نگاه و با توجه به اهداف همسويي كسب و كار و فناوري اطلاعات در شركت ملي حفاري ايران، جايگاه فناوري اطلاعات در اين شركت از يك فراهمكننده اطلاعات به يك جزء ضروري از استراتژي سازمان (Luthy, D., Forcht, K.)، ارتقا خواهد يافت.

  • پروژهاي تحت عنوان «تدوين معماري سازماني فناوري اطلاعات و ارتباطات» توسط اين شركت تعريف و اجرا گرديده است.

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی