علم و تکنولوژی

آیفون 12 و تمام فناوری های دیگر اپل که به تازگی معرفی شده است

محدوده آیفون 12 طبق برنامه اعلامیه استاندارد اپل در ماه سپتامبر یک ماه تأخیر دارد ، اما سرانجام وارد بازار شد. و این یک محصول سپر است.

آیفون 12 ، آیفون 12 مینی ، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو حداکثر تقریباً هر نوع خریدار آیفون را تأمین می کنند. و دامنه قیمت بسیار گسترده آنها باید نگران کننده تولیدکنندگان اندروید نیز باشد. اپل همچنین HomePod mini ، جایگزینی برای Amazon Echo 4 Generation و تکرار جدیدی از فناوری MagSafe خود را اعلام کرد.

محدوده Apple iPhone 12

5G بارزترین تغییر در سراسر آیفون 2020 است. هر چهار مدل جدید ، از Mini تا Max ، آن را دارند. ثابت شده است که الحاق به 4G اکنون صدمه آور است زیرا سامسونگ ، که به عنوان سازنده ارزان قیمت شناخته نمی شود ، یک تلفن 5G 349 پوندی را به فروش می رساند: Samsung Galaxy A42 5G.

تیم کوک شبکه 5W UWB Verizon را در ایالات متحده بررسی کرد و مزایای آن از جمله بازی های پاسخگو ، سرعت بالای شبکه در مناطق پرجمعیت و حتی زاویه امنیت 5G را افزایش داد: خطر کمتری برای اتصال به نقاط Wi-Fi تصادفی.

هر چهار آیفون 12 ویژگی مشخص دیگری دارند: گوشه های تیزتر. کناره های گرد آیفون 11 پرو برای موارد مسطح تغییر یافته است که یادآور سبکی است که اپل از آیفون 4 روز تا آیفون 5S به کار می برد ، نیازی به گفتن نیست که iPad های اخیر 2020 نیز وجود داشته باشد.

هر آیفون 12 همچنین دارای پردازنده Apple A14 Bionic است که باعث می شود آیفون 12 مینی به ویژه قوی ترین گوشی موجود با قیمت خود باشد. به گفته اپل ، یک پردازنده مرکزی 6 هسته ای 50 درصد سریعتر از هر پردازنده گوشی هوشمند دیگر است ، با ادعای مشابه برای پردازنده گرافیکی 4 هسته ای و اخبار غیر مرتبط با این که League of Legends: Wild Rift به iOS می آید. همچنین موتور عصبی از هشت هسته به 16 هسته رسیده است. اگر حساب کنید 11 تریلیون عملیات در ثانیه است.

در جای دیگر ، اپل فناوری Ceramic Shield را ساخته است که از بلورهای نانو سرامیک در یک ماتریس شیشه ای تشکیل شده است. اپل می گوید این “سخت تر از هر شیشه گوشی های هوشمند” است ، ادعایی که قبلاً مطرح کرده است ، و به طور خاص تر می گوید که “عملکرد افت” چهار برابر بهتر ارائه می دهد. به عبارت دیگر ، آیفون 12 باید چهار برابر بیشتر از یک آیفون 11 زنده بماند. ما وقتی آن را رها می کنیم ، باور خواهیم کرد.

آیفون 12 و آیفون 12 مینی اپل

آیفون 12 مینی یک گوشی آلومینیومی کوچک است ، کمی شبیه به آیفون SE (2020) با صفحه نمایش 5.4 اینچی کشیده شده تا قسمت جلویی آن را پر کند. سبکتر از آیفون 8 نیز هست.

این دوربین دو دوربین دارد ، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز F / 1.6 و یک دوربین فوق العاده پهنای 12 مگاپیکسلی. دیافراگم لنز بهبود یافته است. دیافراگم f / 1.8 گوشی های سری آیفون 11 کمی باریکتر است. قیمت آیفون 12 مینی اپل تنها 100 پوند کمتر از آیفون 12 است و این باعث می شود که آیفون SE (2020) در کم عمق فروشگاه اپل شنا کند.

آیفون 12 استاندارد از سخت افزار مشابهی برخوردار است ، اما دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.1 اینچی Super Retina XDR است که در طراحی نازک تر ، سبک تر و کوچکتر با تعداد اینچ آیفون 11 مطابقت دارد. یک دوربین دوتایی با دوربین عریض اصلی با یک لنز هفت عنصر – بنابراین ، برجستگی دوربین – و دیافراگم F / 1.6 وجود دارد. همانطور که در سراسر دامنه وجود دارد ، حالت Night اکنون در لنزهای فوق العاده گسترده نیز در دسترس است.

آیفون 12 و آیفون 12 مینی در رنگ های سیاه ، سفید ، قرمز ، آبی و سبز در دسترس خواهند بود – هر دو دارای بریدگی نسبتاً پهن در بالای نمایشگر هستند.

بیشتر موارد جالب توجه در مورد سخت افزار برای مدل های iPhone 12 Pro باقی مانده است. اما طراحی واضح تر باید آیفون 12 استاندارد را برای کسانی که فقط می خواهند آیفون 11 بسیار عالی را ارتقا دهند ، احساس تازه کند.

آیفون 12 برای مدل 64 گیگابایتی با قیمت 799 پوند آغاز می شود و جمعه آینده برای پیش خرید در دسترس است . آیفون 12 مینی با قیمت 699 پوند برای مدل 64 گیگابایتی آغاز می شود و از 6 نوامبر برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. در تاریخ 13 نوامبر عرضه می شود.

0/5 ( 0 نظر )

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *