پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 141374
  • محصول اصلی
  • نسخه: 1.7
  • تعداد بروزرسانی: 19
  • تاریخ بروزرسانی:
    14 بهمن 1402

دانلود اسکریپت سیستم تیکت و پشتیبانی Perfect

پرفکت اسکریپت تیکتینگ و پشتیبانی و مدیریت اسناد Support ticketing & document management system

اسکریپت سیستم تیکت و پشتیبانی “Perfect” یک راه‌حل مبتنی بر وب است که به شما اجازه می‌دهد یک سیستم تیکتینگ و پشتیبانی مشتری مجهز راه‌اندازی کنید. این سیستم به تجارت‌ها امکان می‌دهد تا درخواست‌ها و مشکلات مشتریان را به صورت مرتب و سازمان‌دهی شده مدیریت و پیگیری کنند.

به طور کلی، سیستم‌های تیکتینگ معمولا دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند:

– امکان ایجاد، پیگیری، و مدیریت تیکت‌ها از طرف کاربران و مشتریان.
– دسته‌بندی و اولویت‌بندی تیکت‌ها.
– امکان پاسخ به‌صورت انبوه و خودکار.
– تخصیص تیکت‌ها به کارمندان یا بخش‌های مختلف.
– گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها برای بهبود خدمات مشتری.
– ادغام با سایر سیستم‌ها مانند CRM یا ایمیل سرورها.

4/5 ‏‫(2 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 1.7
  • حجم فایل : 22 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره اسکریپت سیستم تیکت و پشتیبانی Perfect را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

دو +2=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی