Unity is one of the most popular and powerful game engines in the world. This course will teach you a component-based approach to adding fun and engaging combat to your Unity games
در این دوره آموزشی بخش سیستم مبارزه، شما مهارت هایی را که نیاز دارید برای ایجاد و پیاده سازی یک چارچوب مبارزه برای استفاده در بازی های خود در یونیتی یاد می گیرید. شما عناصر و تاریخ مبارزه در بازی را بررسی خواهید کرد. بعد، شما با کشیدن مجموعه ای از کلاس ها و اینترفیس ها به عنوان بلوک های ساختمانی برای سیستم خود، چگونگی ایجاد زمینه را خواهید آموخت. شما یاد خواهید گرفت که بر اساس این چارچوب برای ایجاد سلاح و اثرات متمایز آنها عمل کنید
نرم افزار مورد نیاز: Unity.
حجم آموزش:316 مگابایت
زبان آموزش: انگلیسی
مدرس: Marc Gilbert and Alexander Gilbert
همراه با فایل پروژه