Learn how to create your own assets in Blender. You’ll start with building a model, then move on to UV Unwrapping and creating realistic materials through Blender’s Shader Node Editor Software required
شما در این دوره با ساخت مدل 3D با استفاده با کمک ابزارهای مدل سازی Blender، شروع به کار خواهید کرد. سپس می توانید می توانید بافت ها را اعمال کنید و نقشه های عادی و نقشه های جابجایی را به دارایی اضافه کنید تا بتوانید جزئیات بیشتری را در مش بدون نیاز به هیچ مدل سازی اضافی انجام دهید. در آخر شما مواد واقع گرایانه را برای دارایی شامل پلاستیک، کاغذ و مایع کولا خواهید ساخت.
نرم افزار مورد نیاز: Blender v2.77.
حجم آموزش:810 مگابایت
زبان آموزش: انگلیسی
مدرس: Mark Masters
همراه با فایل پروژه